Telekomunikacja Polska SA i Prokom Software SA podpisały kolejną umowę generalną o współpracy

Telekomunikacja Polska SA i Prokom Software SA zawarły 5 listopada br. Umowę Generalną dotyczącą świadczenia usług informatycznych oraz udzielania licencji na oprogramowanie użytkowe na okres do 31 grudnia 2004 roku, z możliwością jej przedłużenia na kolejny okres roczny. Podpisana umowa stanowi podstawę do kontynuowania dotychczasowej ponad dziesięcioletniej współpracy i pozwoli na modyfikację oraz rozwijanie dostarczonego przez Prokom systemu informatycznego.

Zawarta umowa reguluje współpracę obu firm w zakresie świadczenia przez Prokom usług informatycznych, zasad oraz terminów zawierania umów powiązanych i umów wykonawczych, a także zasad udzielania i przekazywania TP SA licencji oraz sublicencji na oprogramowanie dostarczone przez Prokom. Umowa obowiązuje do 31 grudnia 2004 r. z klauzulą przedłużenia na następny roczny okres, o ile strona TP SA do końca czerwca każdego roku obowiązywania umowy, nie złoży oświadczenia o jej wypowiedzeniu.

Umowie generalnej towarzyszą trzy umowy wykonawcze, które obejmują świadczenie usług w zakresie zarówno utrzymania systemu jak i jego rozwoju oraz wsparcia funkcjonalnego użytkowników systemu. Czas realizacji umów wykonawczych obejmuje okres do 31.12.2004 roku. Łączna wartość umów wykonawczych wynosi 29,8 mln zł.

Cieszy mnie fakt podpisania kolejnej umowy z partnerem, z którym od lat współpracujemy w wielu obszarach. Zawarte z TP SA umowy, wydają się naturalną konsekwencją naszego dotychczasowego współdziałania, o którym najlepiej mówią wspólne projekty. Zawarte umowy są, cennym wyrazem zaufania klienta i świadczą o jego zadowoleniu ze świadczonych przez nas usług – powiedział Ryszard Krauze, Prezes Zarządu Prokom Software SA

System informatyczny obsługujący finansowo-księgowy obszar działania Spółki w obecnym jego kształcie, był przygotowany i rozwijany w wyniku prac dokonanych w ramach poprzedniej Umowy Generalnej z 12.05.1999 oraz towarzyszących im umów wykonawczych obejmujących m.in. dostosowanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Rachunkowością (ZSIWZR) do problemu AD-2000; rozbudowę mocy obliczeniowej i zasobów dyskowych środowiska systemowego; zapewnienia bezpieczeństwa i ciągłości przetwarzania danych dla wykonania prac związanych ze zmianami organizacyjnymi zarówno jednostek TP SA jak i nowotworzonych spółek kapitałowych.

Początek współpracy Prokom Software SA z Telekomunikacją Polską SA sięga 1993. Realizacja kolejnych projektów pozwoliła na stworzenie dla kierownictwa Spółki systemu bieżącej informacji finansowo – ekonomicznej. Dzięki wdrożeniu nowoczesnych narzędzi informatycznych, wpłynęła na poprawę jakości i wydajności procesów informacyjnych wspomagających zarządzanie.

Prokom Software SA wykonuje także m.in. usługi informatyczne w ramach wdrożenia CRM (Customer Relationship Management). Zakres usług, realizowanych przez Prokom, obejmuje: migrację danych, zaprojektowanie i wykonanie platformy integracyjnej pomiędzy istniejącymi w TP SA systemami a systemem CRM, wsparcie uruchomienia systemu oraz przeprowadzenie szkoleń. Zapewnienie przez Prokom serwisu powdrożeniowego zapewnia nieprzerwaną pracę systemu CRM.

Źródło: Telekomunikacja Polska

Author: Jaszewski

Share This Post On

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *